Summer time is Series time!

Μπήκε η Άνοιξη, αλλά εσύ δεν παύεις να περιμένεις το καλοκαίρι . Όπου και αν σε βρει είτε στην πόλη , είτε στην επαρχία είτε σε κάποιο νησί ,σίγουρα θα σκέφτεσαι πως θα περνάς τα βράδια που δεν θα μπορείς να βγεις για ποτάκι και το Facebook θα είναι πολύ βαρετό. Λοιπόν, αγαπητή/έ αναγνώστρια/η σου έχω την λύση, αρκετές σειρές που μπορείς να ξεκινήσεις και να απολαύσεις χαλαρά το βραδάκι.

Κατηγορία 1: Comedy

  1. The Big Bang Theory: Η ιστορία τεσσάρων nerd- επιστημόνων φίλων και οι περιπέτειες τους. Η Άποψή μου: Σαν ιστορία δεν προσφέρει πολλά , αλλά η μικρή διάρκεια των επεισοδίων και κάποιες χιουμοριστικές σκηνές βοηθούν στο να περάσει εύκολα η ώρα.
  1. Two and a Half Men: Η ιστορία μιας αλλόκοτης συμβίωσης. Η Άποψή μου: Πάνω κάτω ισχύει ότι και με τα παραπάνω. Η σειρά δεν προσφέρει τίποτα το ιδιαίτερο.

Κατηγορία 2: Drama ,Crime

  1. The Mentalist: ένας απατεώνας πνευματιστής ωθεί, άθελά του, έναν serial killer να εξοντώσει την οικογένειά του, και εκείνος αναζητά την δικαίωση συνεργαζόμενος με μία υπηρεσία καταστολής του εγκλήματος. Καταπληκτική σειρά χωρίς να κάνει κοιλιά ,παρά μόνο στην τελευταία season.Η Άποψή μου: Πραγματικά είναι μία από τις αγαπημένες μου σειρές.
  1. Burn Notice: Ένας πράκτορας της CIA απολύεται για μυστήριους λόγους από την υπηρεσία και επιστρέφει στο Miami ψάχνοντας να βρει αυτόν που τον έκαψε.Η Άποψή μου: Η σειρά στο πιλοτικό επεισόδιο δεν είναι πολύ καλή αλλά αργότερα γίνεται καλύτερη ,και είμαι βέβαιος πως θα σας κρατήσει ευχάριστη συντροφιά.
  1. Elementary: ένας Sherlock Holmes αλλιώτικος από τους άλλος, πρώην ναρκομανής που προσπαθεί να λύσει τα προσωπικά του προβλήματα αλλά και να λύσει τα μυστήρια εγκλήματα που λαμβάνουν χώρα στην Νέα Υόρκη. Η Άποψή μου: Είναι εξαιρετική η δουλειά που έχει γίνει και το casting της σειράς είναι καταπληκτικό.
  1. Sherlock (BBC): Η ιστορία όμοια με το Elementary άλλα πιο κοντά στο πνεύμα του γνήσιου Sherlock, καθώς η ιστορία διαδραματίζεται στο Λονδίνο. Η Άποψή μου: Κολλάς. Τέλος, τίποτε άλλο, κολλάς και δεν θες να σταματήσεις να βλέπεις. Δυστυχώς, η παραγωγή της είναι ακριβή και τα επεισόδια είναι λίγα.
  1. Forever: ένας ιατροδικαστής ψάχνει να βρει τρόπο να πεθάνει καθώς έχει φθάσει σε ηλικία 236 ετών και λύνει εγκλήματα για το αστυνομικό τμήμα της Νέας Υόρκης και ψάχνει να βρει την αιτία της αθανασίας του και τρόπους για να πεθάνει. Η Άποψή μου: Εξαιρετική σειρά πολύ ωραίες ιστορίες απίστευτο casting αξίζει να την ξεκινήσει κάποιος.

Κατηγορία 3: Animated Comedy

  1. Family Guy: Μία δυσλειτουργική οικογένεια προσπαθεί να ανταπεξέλθει στα προβλήματα της καθημερινότητάς τους. Η Άποψή μου: Σε όποιον αρέσει η τυχαιότητα στο χιούμορ ,που λατρεύει να εκπλήσσεται από την ηλιθιότητα αύτη είναι η σειρά σου. Εδώ χωράνε όλοι όσοι λάτρεψαν ταινίες όπως Scary Movie, American Pie και άλλες σε παρόμοιο ύφος.
  1. South Park: Οι «περιπέτειες» μια παρέας από παιδάκια δημοτικού σε μία όχι τόσο αθώα και επαρχιακή πόλη του Coloradoο, το South Park.Η Άποψή μου: Είναι ακραία, είναι χυδαία, είναι απολαυστική, είναι καυστική. Η απόλυτη μορφή της σάτιρας των πάντων.

 

Κατηγορία 4: Science Fiction , Super Heroes, Biography

  1. Arrow: Ένας κακομαθημένος, δισεκατομμυριούχους playboy αγνοείται και θεωρείται νεκρός. Όταν επιστρέφει ,έχει αλλάξει και είναι αποφασισμένος να καθαρίσει την πόλη του από εγκληματίες. Η Άποψή μου: Καλογυρισμένη, με το σκοτεινό ύφος που προστάζει το σύμπαν της DC Comics, χωρίς να ενστερνίζεται τις υπερβολές του. Δηλαδή , οι ήρωες και οι εγκληματίες έχουν έναν ανθρώπινο χαρακτήρα και όχι την υπεράνθρωπη μορφή.
  1. The Flash: Οι πρώτες περιπέτειες του Flash, μετά από το ατύχημα που του έδωσε τις υπερδυνάμεις. Η Άποψή μου: Πολύ ωραία εφέ. Προσεγμένη .πολύ καλή για να περνάς ευχάριστα την ώρα σου.
  1. The 100: Η επιστροφή των ανθρώπων πίσω στον πλανήτη Γη μετά από 97 χρόνια απομονωμένοι σε έναν διαστημικό σταθμό. Η Άποψή μου: Κουραστική σε μερικά σημεία αλλά οι πολλές ανατροπές προκαλούν μία τάση να συνεχίσεις να την βλέπεις.
  1. Fringe: Μία πράκτορας του FBI αναγκάζεται να συνεργαστεί με έναν τρελό επιστήμονα, για να λύσει μια σειρά από ανεξήγητα φαινόμενα.H Άποψή μου: Είναι ο ορισμός της αποδοχής του pseudoscience και οι επιπτώσεις στον πλανήτη. Η σειρά είναι καταπληκτική δεν θα θέλετε να σταματήσει. Εκτός από την τελευταία season που η κοιλιά που έκανε ήταν μεγαλύτερη και από του Πάγκαλου.
  1. Spartacus:Η ιστορία του μεγαλύτερου μονομάχου της Ρωμαϊκής εποχής.Η Άποψή μου: Τρομερά εφέ, ερωτικές σκηνές που και το Game of Thrones θα ζήλευε. Ο ορισμός της ανδρικής σειράς.

Επιμέλεια : Giannis Papanikolaou

Σχολιάστε

